Splošni pogoji


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE POLNA ŠPAJZA

 

1. Podatki o ponudniku

Spletno trgovino Polna Špajza upravlja Zavod RADELA – Zavod za usposabljanje in zaposlovanje invalidov Radlje ob Dravi, s sedežem na naslovu Mariborska cesta 8, 2360 Radlje ob Dravi, Slovenija. Zavod je vpisan v sodni register Republike Slovenije. Matična številka, davčna številka, telefonska številka, elektronski naslov in spletni naslov so objavljeni na spletni strani trgovine in so javno dostopni.

 

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil vse informacije, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). To vključuje podatke o identiteti podjetja, bistvene značilnosti blaga, ceno z davki in stroški dostave, pogoje dostave, načine plačila, roke dobave, informacije o pravici do odstopa od pogodbe, podatke o reklamacijah ter kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo.

 

3. Cene in davki

Vse cene so izražene v evrih (EUR). Če je ponudnik davčni zavezanec, cene vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Če ponudnik ni davčni zavezanec, je to posebej navedeno. Cena, objavljena ob naročilu, je veljavna v trenutku oddaje naročila in je zavezujoča.

Račun bo kupcu izdan v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije s področja računovodstva in davkov.

 

4. Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• Plačilo po povzetju: Kupec poravna kupnino ob dostavi neposredno dostavljavcu z gotovino oziroma kartico, če to omogoča dostavna služba. Stroški provizije po povzetju so predmet cenika dostavne službe.

• Plačilo po predračunu: Kupec prejme predračun na elektronski naslov. Naročilo se obdela po prejemu plačila. Rok za plačilo je tri (3) dni od prejema predračuna, po poteku roka se naročilo prekliče.

• Plačilo s plačilnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro): Transakcija se izvede preko varnega plačilnega sistema pooblaščenega ponudnika plačilnih storitev v realnem času. Podatki so zaščiteni s SSL protokolom in 3D-Secure standardom. Ponudnik podatkov o karticah ne hrani.

Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Kupec prejme račun v elektronski obliki, razen če ob naročilu zahteva izstavitev računa v papirni obliki.

 

5. Dostava in prevzem

Dostava naročenih izdelkov se izvede preko pogodbenih kurirskih služb na naslov, ki ga kupec navede v naročilu. Stroški dostave so navedeni ob zaključku naročila in so sestavni del celotne kupnine. Če naročila ni mogoče dostaviti v predvidenem roku zaradi višje sile ali razlogov na strani dostavne službe, bo kupec o tem nemudoma obveščen.

Kupec ima možnost osebnega prevzema naročenih izdelkov na sedežu ponudnika ob predhodnem dogovoru. Pri osebnem prevzemu stroškov dostave ni.

Ponudnik zagotavlja, da bo blago dostavljeno v dogovorjenem roku in v brezhibnem stanju. Ob dostavi mora kupec pregledati pošiljko in morebitne poškodbe nemudoma sporočiti dostavljavcu ter ponudniku.

 

6. Jamstvo za stvarne napake

Ponudnik odgovarja za stvarne napake skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ) in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Kupec mora ponudnika obvestiti o napaki v zakonsko določenem roku dveh mesecev od njenega odkritja.

Kupec lahko uveljavlja:

• odpravo napake,

• zamenjavo izdelka,

• sorazmerno znižanje kupnine ali

• vračilo plačanega zneska.

Za uveljavljanje pravic mora kupec priložiti račun, priporočljivo pa je tudi originalno embalažo. Ponudnik mora na zahtevo kupca odgovoriti najkasneje v osmih dneh.

Ponudnik ne odgovarja za napake, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe izdelka.

 

7. Izdelki, ki niso na zalogi

Izdelki, prikazani v spletni trgovini, so praviloma na zalogi in dobavljivi. Če izdelka izjemoma ni na zalogi, bo kupec o tem obveščen najkasneje v treh (3) delovnih dneh po oddaji naročila. Kupec lahko v tem primeru naročilo prekliče, se dogovori za daljši rok dobave ali izbere drug izdelek enake vrednosti. Če je bilo naročilo že plačano, bo kupcu vrnjen celotni znesek.

 

8. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec, ki je potrošnik, ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga, skladno z določbami ZVPot-1.

Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, nerabljeno in v originalni embalaži, skupaj z računom. Stroške vračila krije kupec. Odstop od pogodbe ni mogoč pri blagu, ki je hitro pokvarljivo (npr. sveže sadje, zelenjava, meso, mlečni izdelki), in pri izdelkih, izdelanih po posebnih zahtevah kupca.

Ponudnik je dolžan kupcu povrniti vsa prejeta plačila v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.

 

9. Prehranske in zdravstvene trditve

Opisi izdelkov v spletni trgovini temeljijo na podatkih proizvajalcev in dobaviteljev. Prehranske in zdravstvene trditve, navedene ob izdelkih, niso namenjene diagnosticiranju, zdravljenju ali preprečevanju bolezni ter ne nadomeščajo strokovnega zdravstvenega nasveta. Kupec je dolžan preveriti sestavine in alergene ter se v primeru zdravstvenih omejitev posvetovati z zdravnikom.

 

10. E-novice

Kupec se lahko prostovoljno naroči na prejemanje elektronskih novic. Prijava je mogoča le z izrecnim soglasjem kupca. Odjava je omogočena v vsakem poslanem sporočilu ali s posredovanjem zahteve na elektronski naslov ponudnika.

E-novice vsebujejo obvestila o izdelkih, akcijah, promocijah in drugih novostih spletne trgovine Polna Špajza.

 

11. Izvensodno reševanje sporov

Ponudnik in kupec si bosta prizadevala spore reševati sporazumno. Če sporazum ne bo dosežen, je za spore pristojno stvarno pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.

Ta ureditev temelji na Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) in Uredbi (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

 

12. Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik obdeluje osebne podatke skladno z določbami Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošne uredbe EU o varstvu podatkov (GDPR).

Osebni podatki se uporabljajo izključno za izvedbo naročil, dostavo in izpolnjevanje zakonskih obveznosti. Kupec ima pravico do vpogleda v svoje podatke, pravico do popravka, izbrisa, omejitve obdelave, prenosljivosti podatkov ter pravico do pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu RS.

 

13. Komunikacija

Ponudnik bo kupca kontaktiral preko komunikacij na daljavo (elektronska pošta, telefon, SMS) le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje.

Vsa oglasna sporočila bodo jasno označena kot oglasna, pošiljatelj bo razviden, akcije in promocije bodo ustrezno označene, pogoji sodelovanja pa natančno določeni.

Uporabnik bo imel vedno možnost enostavne odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Ponudnik se zavezuje, da bo željo uporabnika po odjavi spoštoval brez odlašanja, najkasneje pa v 15 dneh od prejema zahteve.